Mijn eerste week in Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Cheyenne Dijkstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste week in Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Cheyenne Dijkstra - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week in Antwerpen

Door: Cheyenne Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

30 Augustus 2015 | België, Antwerpen

Mijn eerste werkdag;

Ik en mijn medestudenten zijn allemaal aanwezig in het hotel.
We worden vriendelijke begroet door al het personeel en de managers.
We krijgen een rondleiding door het Radisson blue Astrid hotel, Aquatopia (Het aquarium gedeelte wat bij het hotel hoort) en het Park Inn By Radisson hotel (waar ik ga stage lopen).
Na de rondleiding word de werk kleding uitgedeeld en gaan we aan het werk,
Mijn mede studenten in het Astrid hotel en ik in het Park Inn hotel.


De eerste werkweek was pittig, Veel informatie om te onthouden en ook gelijk toe te passen.
De eerste week heb ik vooral het uitchecken geleerd.


Dit weekend was het even tijd om stoom af te blazen.
Ik heb de stads plattegrond erbij gepakt en ben ik de stad eens goed gaan verkennen.
Vooral het oude stads gedeelte is prachtig.

Ik kijk uit naar volgende week.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2016

Kerst en oud en nieuw in antwerpen

25 Oktober 2015

Verjaardag in Antwerpen

30 September 2015

Eerste maand zit er alweer op

30 Augustus 2015

Mijn eerste week in Antwerpen
Cheyenne

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 2346

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: