Kerst en oud en nieuw in antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Cheyenne Dijkstra - WaarBenJij.nu Kerst en oud en nieuw in antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Cheyenne Dijkstra - WaarBenJij.nu

Kerst en oud en nieuw in antwerpen

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

14 Januari 2016 | België, Antwerpen

Eindelijk is het dan december een drukke maand voor mij en voor stage.

1 december is de kerstmarkt van start gegaan ik en een collega zijn opweg naar de groenplaats om de kerstmarkt te gaan bezoeken.

Van een afstand waren de prachtige kerst lichtjes al zichtbaar.
Het was een sfeer waarvan je helemaal in de kerst stemming raakt.

Na een beker gluhwein te hebben gekocht staan we voor het stadhuis van antwerpen waar de ligt show op dat moment begint.
Het stadshuis en alle omliggende gebouwen waren verlicht zelfs de kathedraal was mooi rood verlicht.

Voor het afsluiten van de gezellige avond zijn we richtING de apreski bar gegaan om een paar schnapps te drinken.

Oudjaarsdag in antwerpen

Eindelijk is het oudjaarsdag het is 1500 uur en ik ga naar hrt werk mijn dienst duurt tot 23:00. De gasten zijn vandaag extra vriendelijk die komen inchecken.

1 gast heeft ons oliebollen gebracht voor oudjaarsdag zodat ook wij op het werk in de sfeer konden zijn.

23:00 mijn shift is afgelopen ik geef de handover Door aan de volgende shift aan ga mij snel omkleden.

Mijn vriend staat mij al op te wachten voor dat we gaan drinken we met de collega's 1 glaasje bubbels op het nieuwe jaar.

Snel lopen werichting de kaai waar de vuurwerk show van start zal gaan onder weg komen we gezellige en ook dronke mensen tegen

Voor het aftellen begint koopziek snel nog een fles champagne om mee te proosten.

10..9..8..7..6..5..4..3..2..1.. Happy New year!!!! Klinkt het overal om ons heen en het vuurwerk knalt de lucht in!!!